Valami még hiányzik

Na szóval. Egy ideje nem blogoltam, mert gondokodtam meg egyebek. Nagy elhatározásokra jutottam, nem vagyok biztos benne hogy minden úgy lesz ahogy én akarom,sőt valószínűleg az ellentettje lesz annak amit szeretnék,de legalább vannak álmaim és vágyaim. A kommentelőknek egyébként meg köszönöm a kedves, aranyos véleményeket és a kommenteket. Valójában már 3 embernek bevallottam hogy ki vagyok valójában és elég nehéz volt elkezdeni,de csodálkoztam mert azt mondták hogy tegyem amit jónak látok ők elfogadnak így ahogy vagyok. Köszönöm nekik is. Az igazi álmom az lett hogy híres színésznő és énekesnő legyek, ha az énekesi pálya nemis jönne össze, színésznő az mindenképp. Sok pénzt keresnék vele és segíthetnék a pénzzel másokon. Meg akarom mutatni, be akarom bizonyítani hogy igenis többre vagoyk képes mint amit gondolnak... És tudom hogy meg fogom próbálni ha sikerül ha nem. És igen... még mindig őt szeretem. Ez az egyetlen dolgog ami az egész nyár alatt nem változott. Aztán utánaolvastam az ilyen áraknak hogy átoperáltatás meg tabletták, szakvélemény kikérése azis pénz... de a legundorítóbb és visszataszítóbb számomra amitől (de tényleg, halál komolyan) rosszul lettem és már a hányinger kerülgetett az az urológus meg hogy ... na mindegy nem részletezem... o.O Hát kérem már egy transexuálisnak nemhogy baj már h úgy van de még ott mutogassa magát pucéran az urológus előtt miközben az meg fogdozza a... jééézusom O.O hát milyen embertelenség és undorító mocskos dolog ez már? emberek hahó! van itt valakinek az országban egyáltalán esze, most komolyan ?? :S:S azért.. ez az urológusos rész teljesen letablózott... Most hogy eszembe jut... nemis egy dolog nem változott, hanem kettő... az hogy a transexualitás a világon a legmocskosabb undorítóbb és gusztustalanabb dolog... persze az vagyok... és még sokan mások,de nekem ez a személyes véleményem... szerintem ebből mások is láthatják hogy azt a dolgot nem mi akarjuk hogy így legyen... így születünk és kész, nem a mi hibánk... viszont folyton azt kérdezem, miért nem lehet mindenki az már az elején aminek érzi magát... pff... kitalálja ki már ezeket az identitásokat meg az ilyen sexuális beállítottságokat komolyan... pff.. Jahm és szeptember... megint a suli... uramatyám =/ az a baj hogy csak álmaim és vágyaim vannak,de semmi olyan bizonyíték vagy legalább egy foszlány nincs ami azt mutatná hogy van esély arra hogy megvalósítsam az álmaimat... csak a remény... anélkül már mindannyian halottak lennénk... azthiszem mára ennyi...blogolok még... sziasztok és legyetek jók, megéri ;)