Se vele,se nélküle

Megjött a jel ami nem kellett volna. Azt álmodtam, hogy a sulimban vagyok egy érettségi vagy ballagási vagy évzárói bulin, nem tudom pontosan és ott volt az 1.szerim a barátnőmmel ide oda császkáltunk-mászkáltunk,táncoltunk és folyton a közelben volt ahol én, egymást néztük ahol és amíg csak lehetett...álom volt mindez... reggel erre ébredbe, megint előtört bennem az érzés,hogy szeretem őt... de nem!(állítottam meg magam önmagamban) el kell felejtenem, mert valóban el akarom felejteni, nem tudom miért, de rendet kell tennem az életemben, a barátnőimen kívül senki sem tudja, hogy ez a traszbigyó vagyok, annyira nem szeretem ezt se leírni, se kimondani... és ezt is meg kell mondanom midnenkinek, tanulnom is kell, rendet kell tennem az életemben, na és pénzt is kell gyűjtenem, hogy átoperáltathassam magam, istenem most kívom először, hogy bárcsak megnyerném a lottót, mert abból egyből átoperáltatnám magam, a maradék felét azonnal felajánlanám egy gyermekkórháznak a másik felét pedig egy hajléktalanokat megsegítő szolgálatnak... soha nem akartam pénzt ennyire mint most, szükségem van arra, hogy teljesen nőként nézhessek magamra, nem csak belül , kívül is, tetőtöl talpig... muszály... :(
teljesen elszomorít ez az egész helyzet... hogy lesz majd ez így meg? mennyit kell majd dolgoznom? 30 leszek mire összegyűlne a pénz egy ilyenre, de nekem azonnal kellene... most biztosan önző vagyok... de ... ahhh... és visszatérve el akarom felejteni, de szeretem is ... se vele se nélküle