,,Gyűlöllek és undorodom tőled"

A buszozást megúsztam ellenőrök nélkül, kész csoda ugyebár :D ma kivételesen olyan jóhumorkedvféleségem van :D ha van ilyen szó vagy mondat egyáltalán. Na és a prömier -.- mentem suliba, kit láttam meg a suliban igen Mr.nagy Ő-t... ránéztem,rámnézett és egyszeráen valami olyan utálatot olvastam ki a szeméből mintha egyenesen azt mondaná ,,Gyűlöllek és undorodom tőled" ,úgy nézett rám mintha embert öltem volna, ez kiakasztott szapora levegővétellel folytattam tovább az utamat a suliban az igazgatóhoz, de nem tudtam eljutni addig, le kellett ülnöm, ez valami olyan lelki K.O volt nekem, néha el is gondolkozom,hogy én vagyok ennyire empatikus vagy csak paranoiás vagyok és így fogom el, de nem az a nézés... nem olyan volt mint amikor anno szemeztünk ez olyan utállak -os nézés volt... vannak ismerősei és vannak olyan ismerősei akik nagyjából ismernek és utálnak, egyszerre valami azt súgta, hogy ők temték tele a fejét mindenféle hazugsággal rólam és ettől utált meg ennyire... :O az állam is leesett, képesek volnának elkapni egy sikátorban összerugdosni,leköpni,szétszurkálni engem, csak azért mert mindenkivel megpróbálok kedves lenni, nem vagyok kirivó semmiben, megpróblok beilleszkedni, de más vagyok és utálnak... pff :S az ilyen embereket csak sajnálni tudom... úgy tűnik ennyire utálnak... teletömni valaki fejét velem kapcsolatos marhaságokkal... ezmirejó? unatkozik valaki! :S állítólag legjobb barátnőm ugye, itt a bibi... beszélgettünk szombaton, márvagy egy éve nem beszélgettünk, megölelt azt mondta igaz barátja ként fog szeretni mondtam énis persze bla-bla-bla és úgy köszönt el hogy majd csak beszélünk még valamikor... pfff msn-en láttam, mi volt kiírva lány név - ha vagy lécci pötyögj rám, az jutott eszembe hogy szinte msn-en ha fent van sosem ír rám ,és még soha nm volt olyan h engem kért volna h írjak rá vagy ilyenek.... érdekes. igaz sok problémája van meg ilyenek, de nem értem... FAKE FRIENDSHIP azaz kamu barátság netalán? lehet hogy csak annyira sajnál hogy ilyeneket mondogat nekem h ne érezzem magam egyedül , de nekem ilyen nem kell :S néha azt kívánom bárcsak egy Robot lennék, ne lenne szabad gondolkozásom és főképp nem éreznék semmit... erre van szükségem most igazán.... mr.Ő -t pedig a büdös életbe sem tudom elfelejteni márvagy 3 éve szeretem :S mekkora egy szánalom vagyok... najó nem oltogatom magam, mert még jönne pár randa szó önmagamra -.-" az utcán a városban mosolyogva mentem tényleg és az emberek néztek, azt olvastam ki a szemükből hogy minek mosolyog ez , amikor nincs rá oka... hát akkor olyan volt a kedvem :) de nem engedtem hogy bárki is elrontsa, kivéve Ő-t.... neki mident szabad... bárcsak az Ő keze által halnék meg :O milyen is lenne az :O jóét.puszi