Roham

Sziasztok. Most írok,mert eléggé lehúzta a kedvemet így hirtelen midnen. Kedden megyek suliba,kikérni ezt a hülyeséget,hogy itthon tanulhassak szóval érdekes lesz, mert busszal megyek és egyszerűen de komolyan nagyon félek az ellenőröktől :S nincs személyigazolványom se diákom (az összes iratomat szétéptem még anno sírva mert annyira utáltam magam) nem mintha ez most máshogy lenne. Szóval nem tudom mit csinálok ha ellenőrök jönnek távolságin, akkor atán tényeg besokallok, már mostis remegek, mint valami pánikbetegség hogy emberek közé kell mennem jaj mi lesz most meg ehhez hasonlók :/ Mellesleg suliban ottlesz az idegbeteg tanárnéni is ^^" nem mesélek róla semmit a neve mindent elárul.... remélem nem lesz ott a nagy Ő -m is, mert az lenne csak a plusz meglepi :S most valamilyen csajszival jár együtt ezelőtt látta őket legjobb barátnpm,de aztmondta hogy a srác nincs oda érte, mert látni ahogy a lányra néz, meg ahogy egymásra is...Szóval félek a Kedd-től nameg a Szeptember elejétől is mert akkor megint be kell mennem ugye a könyvosztásomra is :\ én vagyok ilyen szerencsétlen mindig. Barátnőmnek elmondtam mindent aztmondta ő ugyanúgy szeret ettől még :) meg mondta h ha nem megyek ki a nagy világba és merészkedek ki az emberek szeme elé akk soha nem lesz saját életem.... és hogy szatjam le a negatív véleményeket =| jahm, mondani könnyű :)))) most jóét mindenkinek és ezt hallgassátok meg, keressetek rá youtube-on.... puszi
Imogen Heap - Speeding Cars