Ó, Én igennagy vétkem...

Megint itt vagyok... mostanásg eléggé lelaposodott a hangulat és a cselekvésekkel együtt, pedig mindig történt valami rossz, talán ez a jó hogy nem történik semmi csak unalom van. Jövő héten találkoznék a legeslegjobb gyerekkori barátnőmmel aki most a pasija miatt akihez odaköltözött és már több mint egy éve együtt vannak, emiatt elhanyagolt mindnekit, de jövő héten ráérne, azt mondtam majd sms-ezek hogy elmegyek-e vagy sem. :S:S Pff... van egy olyan húzódozás bennem hogy csak ő van nekem, viszont olyan régen nem találkoztunk lehet hogy azóta sokat változott, majd még eldöntöm, de szerintem találkozok vele, mert érdekelne mi történt vele. Rákattantam a Hallottnak a Csók sorozatra a Viasat 3-on minden este 18:05-kor megy aki belekukkantana... a középpontjában az áll, hogy a szerelem mindent legyőzhet :) persze ehhez mind a két félnek akarnia is kell azt... Láttam nagy Ő-met ... mintha megint fogyott volna, de még mindig ugyanolyan aranyos és édes srác :) szeretem őt :) ez a legnagyobb hibám,hogy folyton rajta gondolkozom és a lehetőségeken, hogy mi van ha mondjuk elfogana az operációm után, de mi van ha nem... úgy érzem most kell tudnom, hogy ne várjak és küzdjek hiába...de nem lehet... fáj... puszi nektek és köszönöm a kommenteket mindenkinek :)