Mára semmi, de

Mára semmit sem hoztam, csak amit én írtam és próbáltam hozzá énekelni is valahogy így jött ki:

Talán úgy érzed, soha nem lehetsz boldog.
De az apróbb gondokat úgyis megoldod.
Én hiszek benned,nézz csak rám.
Te így vagy jó s nem kell, hogy változzál.

Refrén:
Én álmodnék neked egy szép világot
S álmodnék bele boldogságot
Ne aggódj én itt leszek veled
És elhajtom felőled a sötét felleget.

Talán nem vagyok valami jó matekban
Talán nem vagyok tökéletes ebben a dologban
És tudom van benned egy igazi érzés
Érzem, hogy akarod ez nem kérdés

Refrén

Kanyarítás:
Most fogg meg a kezem
S érezdd együtt velem..

Refrén...

Valami boldogat akartam és ez jött ki, de angolul valahogy sokkal jobban szeretek dalokat írni, meg elénekelni :)
Köszi a látogatást mindenkinek. puszi vigyázzatok magatokra.