Micsodaaa? o.O

Istenem!Ma megkeresett ifj.védelmi tanár nemistudom már hosszú a lényeg, hogy el akart küldeni hormonvizsgálatra és aztmondta hogy hormonbeteg vagyok és hogy identitászavaraim vannak, és hogy majd ő átsegít ezen ne féljek, persze én azonnal feldühödtem, hogy mégis nem tdom rólam semmitsem és hogy csak ilyeneket mondd, ahelyett hogy kérdezne is valami értelmeset. Senki sem tudja a suliban hogy transexuális vagyok,najó 1 ember tudja csak =S, a tanárok most mindd azthiszik hogy hormonbeteg vagyok meg hogy identitászavaraim vannak? Csak úgy álljak eléjük és mondjam meg hogy transexuális vagyok lánynak érzem magam, vagy már ezen is elgodolkoztak, de kizárták a lehetőséget mert nem járok női ruhákban, meg semmi kirívóban...most mit csináljak? hogy a francba mondjam el hogy hagyjanak és nem vagyok beteg...áhhh, ez hihetetlen...megőrülök...